§ 1 Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy Cosplay Craft dostępny pod adresem internetowym www.cosplaycraft.pl.
- Sprzedającym jest firma Cosplay Craft Marcjan Waselina, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP5941607926, REGON 384225968 dalej zwany „Sprzedającym”.
- Niniejszy Regulamin sklepu skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość́ za pośrednictwem Sklepu.
- Sprzedający nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej.
§ 2 Definicje
- Regulamin- niniejszy regulamin sklepu.
- Sklep Internetowy (Sklep)- serwis internetowy dostępny pod adresem www.cosplaycraft.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
- Klient- każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Konsument- osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto Klienta- konto klienta w Sklepie internetowym, są̨ w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Sprzedający- podmiot dokonujący sprzedaży Towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Towar- rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
- Zamówienie- oświadczenie woli Klienta składane za pomocą̨ Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Umowa sprzedaży- umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
§ 3 Informacje ogólne
- Kontakt ze sklepem możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kontakt@cosplaycraft.pl lub pod numerem telefonu 791 036 334.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
- Składanie zamówień́ przez Klienta na Towary znajdujące się̨ w asortymencie Sklepu internetowego bez możliwe jest po założeniu Konta Klienta albo bez zakładania Konta po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
- Ceny podane w Sklepie są̨ podane w polskich złotych i są̨ cenami brutto (uwzględniają̨ podatek VAT).
- Na końcową̨ (ostateczną) kwotę̨ do zapłaty przez Klienta składa się̨ cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się̨ Umową Sprzedaży.
§ 4 Zakładanie Konta
- W celu założenia Konta w Sklepie należy wypełnić́ Formularz rejestracji.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Klient nie może przekazać danych logowania do swojego Konta osobom trzecim.
- Logowanie na Konto odbywa się̨ poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w formularzu rejestracji.
- Zalogowany klient ma możliwość:
- zmiany swoich dane,
- zmiany swojego hasła,
- sprawdzenia historii swoich Zamówień,
- sprawdzenia statusu swojego Zamówienia.
- Klient ma możliwość́ w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć́ Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej używając adresu podanego podczas rejestracji konta lub pisemnie.
§ 5 Składanie zamówień
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.cosplaycraft.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową.
- Zamówienia poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Zamówienie dojdzie do skutku, jeśli Klient wypełni prawidłowo wszystkie obowiązkowe pola formularza zamówienia w tym dane kontaktowe oraz dokładny adres, na który Towar ma zostać wysłany.
- Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych danych.
- Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia przez wiadomość e-mail, którą wysyła Klientowi.
- Jeżeli treść Umowy Sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Kupującego, Kupujący jest zobowiązany do bezzwłocznego powiadomienia o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail wskazując rozbieżności. Sklep prześle Klientowi skorygowaną treść Umowy Sprzedaży.
- Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić chęć otrzymania faktury VAT poprzez zaznaczenia odpowiedniej opcji na stronie Zamówienia. Faktura VAT może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany na stronie Zamówienia.
- Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia jest liczony od momentu wpływu wpłaty za Zamówienie na rachunek bankowy Sklepu.
§ 6 Dostawa i płatność
- Klient może skorzystać z dostawy zamówionych Towarów za pośrednictwem przesyłki kurierskiej (InPost).
- Wysyłka i dostawa Towarów odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku. W weekendy i dni wolne od pracy dostawy nie są realizowane.
- Klient może opłacić swoje Zamówienie za pośrednictwem płatności elektronicznych (PayU), opłacić przesyłkę za pobraniem lub przelewem na konto bankowe sklepu.
- Na każde opłacone Zamówienie Sklep wystawia fakturę.
- Do podania numeru NIP uprawnieni są jedynie przedsiębiorcy.
§ 7 Odstąpienie od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać przesłane pisemnie na adres Sklepu lub w wiadomości e-mail z adresu, który został użyty podczas składania zamówienia.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż̇ najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.
- Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż̇ było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach, gdy przedmiotem świadczenia jest Towar:
- na indywidualne zamówienie klienta,
- dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
- który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- który jest wyraźnie dostosowany do indywidualnych potrzeb konsumenta.
§ 8 Reklamacje
- Wszelkie reklamacje związane w realizacją Umowy Sprzedaży lub konkretnym Towarem klient może kierować za pomocą poczty elektronicznej na adres kontakt@cosplaycraft.pl lub pisemnie na adres Cosplay Craft Marcjan Waselina, ul. Nasypowa 19/5, 70-001 Szczecin.
- Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do reklamacji Towaru bądź Usługi w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.
§ 9 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klientów Sklepu internetowego w związku z zakupami jest Sprzedawca.
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz za realizację płatności. Dane są przekazywane dobrowolnie.
- Klient przekazuje swoje dane osobowe Usługodawcy dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych w formularzu Zamówienia uniemożliwia realizację Umowy Sprzedaży.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia konta klienta oraz danych osobowych ze swoich baz danych na wniosek Klienta.
§ 10 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu sklepu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają̨ na realizację postanowień́ niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.